Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Składa się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni, ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem, jest złożenie pisma w Punkcie Obsługi Klienta (POK), w dwóch egzemplarzach - jeden dla operatora, a drugi - z datą przyjęcia oraz pieczęcią przyjęcia przez POK zachować dla siebie - na wszelki wypadek gdyby wynikły jakiekolwiek komplikacje.
Informacje techniczne:
Wniosek o rozwiązanie umowy zapisany jest jako plik .doc - do edycji na własne potrzeby. Dokument można od razu wydrukować a później wypełnić ręcznie, bądź wyedytować własnymi danymi i wtedy wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można przedłożyć w Salonie ERY, przesłać Faxem do Biura Obsługi Klienta lub wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - ERA
Słowa kluczowe:
blueconnect,rozwiązanie umowy blueconnect,era internet,internet era,rozwiązanie umowy z erą o internet,era blueconnect,internet era blueconnect,blueconnect,rozwiązanie umowy blueconnect,t-mobile internet,internet t-mobile,rozwiązanie umowy z t-mobile o internet,t-mobile blueconnect,internet t-mobile blueconnect
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunkiProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient BiznesowyRozwiązanie umowy składa się w celu zakończenia umowy o świadczenie usług telefonicznych (telefon na abonament) w sieci ERA. |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNależy pamiętać o tym, że większość wypowiedzeń należy składać do 30 dni przed upływem terminu na jaki została podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii