
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy
Przeznaczenie wniosku:
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i zobowiązane są do opłacenia kary.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia wniosku:
Wypełniony oraz podpisany wniosek należy przesłać na adres wskazany w piśmie lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
kara za zerwanie umowy era,era kara umowna,kara era,zerwanie umowy era,kara umowna era,rozłożenie na raty kary w era,opłata karna w era,kara za zerwanie umowy t-mobile,t-mobile kara umowna,kara t-mobile,zerwanie umowy t-mobile,kara umowna t-mobile,rozłożenie na raty kary w t-mobile,opłata karna w t-mobile
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient IndywidualnyWniosek składamy w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci ERA dotyczącej świadczenia usług telefonicznych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySkłada się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora T-Mobile... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii