Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz referencji od innych firm.
Uwagi:
W piśmie jest również zawarta informacja o możliwości dokonania przedpłaty na złożone zamówienie (od Ciebie zależy czy kwota przedpłaty ma pokrywać całą kwotę zamówienia czy np. część) oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania płatności.
Informacje techniczne:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie. Można również edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. podając dane firmowe, uzupełniając kwoty zamówienia oraz płatności, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty należy przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie oraz wcześniej miał problemy z dokonaniem terminowej płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty,Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji,żądanie przedpłaty,żądanie referencji,żądanie informacji o zdolności kredytowania,wzór żądania przedpłaty,wzór żądania referencji,wzór żądania informacji o zdolności kredytowania
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredytOtrzymałeś zamówienie od klienta? W zamówieniu prosi o sprzedaż na kredyt? Jeżeli firma nie preferuje takiego rodzaju płatności - poinformuj o tym swojego klienta. |
Zobacz | Pobierz | |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz | |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |