
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Biznesowych
Przeznaczenie pisma:
W przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Do tego celu posłuży pismo Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Biznesowych.
Uwagi:
Sieć Polkomtel (Plus GSM) zmienia regulamin z dniem 01/07/2009 roku. Klienci posiadający telefon na abonament (tzw. Post Paid) mają prawo do wypowiedzenia umowy ze względy na zmianę Regulaminu nie ponosząc przy tym kar umownych za zerwanie umowy.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
zmiana regulaminu wypowiedzenie umowy,wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę regulaminu,wypowiedzenie umowy plus,plus wypowiedzenie umowy,rozwiązanie umowy z plus,zerwanie umowy z plus,plus gsm,plus,zmiana regulaminu plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Plus przed terminem jej zakończenia i zobowiązane... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Plus GSM , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Korekta faktury za niezamówione usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii