
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient Biznesowy
Przeznaczenie prośby:
Pogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji przyda się Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty.
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w punkcie obsługi klienta lub wysłać pocztą (najlepiej listem poleconym) na adres korespondencyjny sieci Era.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
rachunek era,rozłożenie rachunku na raty,rachunek na raty,era rachunek na raty,wysoki rachunek era,duży rachunek w erze,era komórka,telefon w erze,rachunek t-mobile,rozłożenie rachunku na raty,rachunek na raty,t-mobile rachunek na raty,wysoki rachunek t-mobile,duży rachunek w t-mobile,t-mobile komórka,telefon w t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySkłada się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-fakturyRezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Era, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient BiznesowyRozwiązanie umowy składa się w celu zakończenia umowy o świadczenie usług telefonicznych (telefon na abonament) w sieci ERA. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient IndywidualnyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem indywidualnym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii