
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportu
Przeznaczenie pisma:
Klient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła. Poinformuj klienta o wszczęciu procesu reklamacyjnego z firmą kurierską oraz terminie, w którym spodziewasz się odpowiedzi.
Uwagi:
Istnieje możliwość, że w międzyczasie towar dotrze do klienta. W piśmie zawarta jest informacja na ten temat.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy - przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, któremu zaginął produkt w trakcie transportu.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zagubiony towar,zagubiona przesyłka kurierska,zagubiony towar z reklamacji,nie dotarł towar do klienta,zagubiona przesyłka dla klienta,pismo z informacją o zaginionej przesyłce
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |