
Pismo - Informacja o brakach w przesyłce
Przeznaczenie pisma:
Składałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych pozycji lub po prostu nie miał ich na stanie magazynowym. W takim przypadku wyślij do niego pismo z informacją o brakach.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. W celu edycji pisma należy posiadać pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do firmy, w której zaopatrywałeś się w brakujące produkty.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
niepełna przesyłka,niepełna dostawa zamówienia,niepełna przesyłka zamówienia,braki w dostawie,braki w przesyłce,brak towarów z zamówienia,informacja o nadejściu niepełnej przesyłki,pismo z informacją o nadejściu niepełnej przesyłki
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnejWniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej skierowany jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wykonujących prace budowlane na umowę lub też zlecenie. Kiedy zakończy się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |